Retourneren
&
Ruilen Â
Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! Je kunt de producten retour sturen.
Wat moet je doen als je jouw product wil terugsturen?
- Je meld dit binnen 14 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar info@yourocks.nl. In deze mail vermeld je naam, bestelnummer, welke producten er retour komen en de reden van retour.
​
Retour regels
Alle producten moeten in de nieuwe, ongebruikte staat verkeren. Let op! Oorbellen die uit het plastic omhulsel zijn gehaald nemen wij vanwege hygiëne niet retour.
​
De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt (in een doosje, en niet in een envelop) en het liefst met Track & Trace worden verzonden.
​
Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het bedrag dan binnen 5 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald.
​
Als je originele bestelling boven de gratis verzending was en je dus geen verzendkosten hebt betaald, is het volgende van toepassing:
- Is het bedrag van je bestelling na de retour nog steeds boven de gratis verzending, dan gebeurt er niks.
- Is het bedrag van je bestelling na de retour onder de gratis verzending? Dan heb je geen recht op de gratis verzending meer. Het verschuldigde bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat naar je over wordt gemaakt.
​
Als je een cadeautje hebt ontvangen bij je bestelling en je je gehele bestelling retourneert, willen we je vragen om het cadeautje ook terug te sturen. Als je je gehele bestelling retourneert maar je het cadeau wilt houden dan wordt de waarde van het product verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten.
Ruilen
Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.
​