top of page
-
Hoe plaats ik een bestelling?Welkom bij YouRocks. Het plaatsen van een bestelling bij ons is eenvoudig en snel. Volg deze stappen om jouw favoriete producten te bestellen: Blader door ons assortiment: Ontdek ons uitgebreide assortiment met edelstenen, sieraden en meer! Voeg toe aan winkelwagen: Klik op "In winkelwagen" bij de gewenste producten. Je kunt altijd de inhoud van je winkelwagen bekijken en aanpassen voordat je verder gaat. Ga naar de kassa: Als je klaar bent met winkelen, ga je naar de kassa. Vul je verzendgegevens in en kies je gewenste betaalmethode. Hier kun je ook eventuele kortingscodes toepassen. Bevestig je bestelling: Controleer je bestelling zorgvuldig voordat je deze bevestigt. Betaal en voltooi: Selecteer je betaalmethode en voltooi de betaling. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst. Gefeliciteerd, je hebt succesvol een bestelling geplaatst bij YouRocks! Bij vragen helpen we je graag verder. Stuur hiervoor een email naar klantenservice@yourocks.nl
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?Bij YouRocks begrijpen we dat plannen soms veranderen. Hier is hoe je jouw bestelling kunt wijzigen of annuleren: Wijzigen van je bestelling: Producten kunnen we momenteel helaas niet wijzigen. Klopt je adres niet? Geen zorgen! Als je ons vóór verzending op de hoogte stelt via klantenservice@yourocks.nl, kunnen we proberen het foutieve adres aan te passen. Zodra je bestelling echter is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Annuleren van je bestelling: Je kunt je bestelling kosteloos annuleren zolang het pakketje nog niet is verzonden. Stuur een e-mail naar klantenservice@yourocks.nl met je bestelgegevens en het verzoek tot annulering. Na verzending kun je het pakketje retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Neem voor vragen gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@yourocks.nl
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?De levertijd bedraagt 2 tot 5 werkdagen. De producten worden binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden (behoudens speciale omstandigheden, denk hierbij aan drukke periodes zoals rond Black Friday en de feestdagen). Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling automatisch een email van YouRocks met je orderbevestiging (check ook je spambox). Wanneer wij je pakketje ingepakt hebben en het aan PostNL overgedragen is, krijg je een mailtje waar je Track & Trace code in staat. YouRocks is niet verantwoordelijk voor vertraging die is opgelopen door PostNL door bijvoorbeeld stakingen, drukke feestdagen of andere omstandigheden. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling automatisch een email van YouRocks met je orderbevestiging (check ook je spambox). Wanneer wij je pakketje ingepakt hebben en het aan PostNL overgedragen is, krijg je een mailtje waar je Track & Trace code in staat. De producten worden binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden (behoudens speciale omstandigheden, denk hierbij aan drukke periodes zoals rond Black Friday en de feestdagen). ​ YouRocks is niet verantwoordelijk voor vertraging die is opgelopen door PostNL door bijvoorbeeld stakingen, drukke feestdagen of andere omstandigheden. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Wat zijn de verzendkosten?Bestellingen boven €50 worden gratis verzonden in Nederland. ​ De verzendkosten in Nederland zijn €4,99. YouRocks verzendt altijd de Track & Trace code. Met deze code kunnen we altijd traceren waar je pakje is en helpen als er iets fout is gegaan. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?Bij YouRocks bieden we diverse handige betaalopties aan, zodat je moeiteloos je favoriete producten kunt aanschaffen. Hier zijn de betaalmethoden die we accepteren: Credit-/Debitcards: We accepteren betalingen met gangbare credit- en debitcards. Voer eenvoudig je kaartgegevens in tijdens het afrekenen voor een veilige transactie. Apple Pay: Maak gebruik van de snelheid en beveiliging van Apple Pay voor een naadloze betalingservaring via je Apple-apparaten. Google Pay: Vereenvoudig je aankoopproces met Google Pay. Veilig, snel en gemakkelijk betalen met je Google-account. iDeal: Voor onze Nederlandse klanten bieden we de vertrouwde iDeal-betaalmethode aan. Betaal direct vanuit je vertrouwde bankomgeving. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?Bij YouRocks begrijpen we het belang van een overzichtelijke administratie. Daarom ontvang je bij elke bestelling automatisch een gedetailleerde factuur. Hier zijn de details: Automatische facturering: Zodra je bestelling is bevestigd en betaald, ontvang je automatisch een factuur op het door jou opgegeven e-mailadres. Deze factuur bevat alle relevante informatie, waaronder de gekozen producten, prijzen en betaalgegevens. Bewaren van facturen: We raden aan de ontvangen facturen zorgvuldig te bewaren. Mocht je de factuur niet kunnen vinden of extra exemplaren nodig hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@yourocks.nl. BTW-specificaties: De factuur bevat ook gedetailleerde btw-specificaties, zodat je volledig op de hoogte bent van de toegepaste belastingtarieven. Voor verdere vragen over je factuur of assistentie, staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@yourocks.nl
-
Wat is jullie retourbeleid?Niet tevreden met je bestelling? Je kunt de producten retour sturen. Voeg bij de retourzending alsjeblieft de volgende gegevens toe (op een briefje) en lees deze pagina goed door. ​ Naam: Bestelnummer: Welke producten komen er retour: Reden van retour: ​ Let op! Oorbellen die uit het plastic omhulsel zijn gehaald nemen wij vanwege hygiëne niet retour. ​ Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Dit doen we als de producten onbeschadigd en ongebruikt weer bij ons binnen zijn. Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt (in een doosje, en niet in een envelop) en het liefst met Track & Trace worden verzonden. Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het bedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald. ​ Als je originele bestelling boven de gratis verzending was en je dus geen verzendkosten hebt betaald, is het volgende van toepassing: - Is het bedrag van je bestelling na de retour nog steeds boven de gratis verzending, dan gebeurt er niks. - Is het bedrag van je bestelling na de retour onder de gratis verzending? Dan heb je geen recht op de gratis verzending meer. Het verschuldigde bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat naar je over wordt gemaakt. ​ Als je een cadeautje hebt ontvangen bij je bestelling en je je gehele bestelling retourneert, willen we je vragen om het cadeautje ook terug te sturen. Als je je gehele bestelling retourneert maar je het cadeau wilt houden dan wordt de waarde van het product verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten. Je kunt het retourpakket verzenden naar: ​ You Rocks Burgemeester van Gennippad 5 5615KW Eindhoven Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen. Nogmaals; vergeet niet je BESTELNUMMER (bovenaan de factuur) en je NAAM te vermelden bij je retourzending. Zonder deze informatie kunnen we je retourzending niet verwerken. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Hoe kan ik een artikel retourneren?Niet tevreden met je bestelling? Je kunt de producten retour sturen. Voeg bij de retourzending alsjeblieft de volgende gegevens toe (op een briefje) en lees deze pagina goed door. ​ Naam: Bestelnummer: Welke producten komen er retour: Reden van retour: Je kunt het retourpakket verzenden naar: ​ You Rocks Burgemeester van Gennippad 5 5615KW Eindhoven ​ Let op! Oorbellen die uit het plastic omhulsel zijn gehaald nemen wij vanwege hygiëne niet retour. ​ Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Dit doen we als de producten onbeschadigd en ongebruikt weer bij ons binnen zijn. Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt (in een doosje, en niet in een envelop) en het liefst met Track & Trace worden verzonden. Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het bedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald. ​ Als je originele bestelling boven de gratis verzending was en je dus geen verzendkosten hebt betaald, is het volgende van toepassing: - Is het bedrag van je bestelling na de retour nog steeds boven de gratis verzending, dan gebeurt er niks. - Is het bedrag van je bestelling na de retour onder de gratis verzending? Dan heb je geen recht op de gratis verzending meer. Het verschuldigde bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat naar je over wordt gemaakt. ​ Als je een cadeautje hebt ontvangen bij je bestelling en je je gehele bestelling retourneert, willen we je vragen om het cadeautje ook terug te sturen. Als je je gehele bestelling retourneert maar je het cadeau wilt houden dan wordt de waarde van het product verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten. Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen. Nogmaals; vergeet niet je BESTELNUMMER (bovenaan de factuur) en je NAAM te vermelden bij je retourzending. Zonder deze informatie kunnen we je retourzending niet verwerken. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Je kan het bedrag dan binnen 7 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald. Dit doen we als de producten onbeschadigd en ongebruikt weer bij ons binnen zijn. Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt (in een doosje, en niet in een envelop) en het liefst met Track & Trace worden verzonden. Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Vragen? Neem gerust contact op met klantenservice@yourocks.nl
-
Ik heb een klacht. Wat nu?Wat vervelend dat je een klacht hebt! Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven, dit kan via de email klantenservice@yourocks.nl Beschrijf je klacht duidelijk en stuur een foto mee waar de beschadiging op te zien is. YouRocks zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
-
Hoe maak ik een account aan?Bij YouRocks het aanmaken van een account eenvoudig en biedt het talloze voordelen. Volg deze stappen om je eigen account te creëren: Account icoontje: Klik op het account icoontje rechts bovenaan de website Vul je gegevens in: Klik op de knop en vul de benodigde gegevens in, zoals je naam, e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Zorg ervoor dat het wachtwoord veilig is en voldoet aan eventuele vereisten. Bevestig je account: Na het invullen van de gegevens ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Klik op de link in de e-mail om je account te activeren. Als je tijdens het proces vragen hebt of hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@yourocks.nl
-
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?Bij YouRocks begrijpen we dat persoonlijke informatie kan veranderen. Hier is hoe je eenvoudig gegevens in je account kunt wijzigen: Log in op je account: Ga naar onze website en log in op je account met je gebruikersnaam en wachtwoord. Navigeer naar accountinstellingen: Zoek naar 'profiel' of 'mijn account' . Deze vind je in het menu onder je accountnaam (icoontje rechts bovenin). Wijzig de gewenste gegevens: Binnen de accountinstellingen kun je verschillende gegevens wijzigen, zoals je adres, telefoonnummer, wachtwoord of nieuwsbriefvoorkeuren. Klik op de relevante sectie en voer de gewenste wijzigingen door. Sla de wijzigingen op: Zorg ervoor dat je alle gewenste wijzigingen hebt doorgevoerd en sla de aanpassingen op. Dit kan variëren, maar zoek meestal naar een "Opslaan" of "Bijwerken" knop. Controleer je wijzigingen: Om er zeker van te zijn dat je wijzigingen correct zijn doorgevoerd, kun je je accountgegevens opnieuw bekijken. Als je tegen problemen aanloopt of hulp nodig hebt bij het wijzigen van gegevens, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@yourocks.nl
bottom of page